1 Ekim 2024
Alaattin Çetin
İpek hanımdan çok memnunum. Düşük ayak için kendisine başvurdum. Seanslarımız çok güzel gidiyor.
İlk randevunuzda rahatsızlığınız ücretsiz değerlendirilir, tedavi planınız oluşturulur.
İpek hanımdan çok memnunum. Düşük ayak için kendisine başvurdum. Seanslarımız çok güzel gidiyor.
Dizimde oluşan kırıklar sonrası alçıdan sonra İpek hanıma başvurdum.Onunla geçirdiğim 10 seans sonrası ağrılarımda ciddi azalmalar oldu ve kuvvetlendirme çalışmaları yaptık.Kendisi çok güleryüzlü bir insandır ve işini çok iyi yapıyor kendisine burdan teşekkür ederim.