Fzt. DENİZ ÖZGÜR

• İstanbul  (Bakırköy, Beşiktaş)

FZT.Deniz ÖZGÜR 1994 Bulgaristan Kırcaali doğumludur.Afyon Kocatepe Üniversitesi Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon bölümünden mezun olup ve Üniversitenin Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Hastanesinde de Klinik Stajını tamamlamıştır.

İstanbul Üniversitesi ÇAPA Tıp Fakültesi Hastanesi Nöroloji ve Göğüs Hastalıklarında Klinik Staj Eğitimi ,Bezmialem Vakıf Üniversitesi Hastanesinde Nöroloji,Genel FTR,Acil Yoğun Bakım bölümlerinde Klinik Staj Eğitimi almıştır.

Spor Toto 2.Lig Ekiplerinden Afjet Afyonspor Futbol Kulübü'nde Fizyoterapistlik yapmıştır.

İstanbul Gaziosmanpaşa'da Özel Yaşamlar Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi'nde Fizyoterapistlik yapmıştır.

**İstanbul MEDİPOL Üniversitesi'nde Fizyoterapi ve Rehabilitasyon (TEZLİ) Yüksek Lisansı'na devam etmektedir.

Askeri görevini TSK Bilkent Gaziler Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Hastanesi'nde Ankara'da yapmıştır.

TÜRKİYE HASTANESİ'nde 2 yıl Nöroloji ve Ortopedi alanında Fizyoterapistlik yapmıştır.

**Halen görevini MD UZMAN FİZYOTERAPİ Kliniğinde Fizyoterapistlik görevini yerine getirmektedir.

**Spor Fizyoterapistliği görevini de 2.Amatör Ligde Taşlıtarla Spor Kulübü'nde yürütmektedir.

Çeşitli kurs ve kongrelere katılarak,çalışmalarıyla yaşınıza ve vücudunuza uygun egzersiz sistemleri uygulayarak aynı sorunu ve benzer sorunları tekrar yaşamamanızı sağlamayı hedeflemektedir.

Amacım,sizlere konforlu, modern ve hijyenik koşullarda doğru teşhis ve tedavi olanağı sunmaktır...

Evde Tedavi 600₺ - 750₺
Nakit, Nakit