Fzt. Berkay BOZKURT

• İstanbul  (Adalar, Beşiktaş)

Marmara Üniversitesi Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Bölümünü 4. olarak 3,68/4 ortalama ile bitirdim. 2 senedir aktif olarak ev seanslarına gitmekteyim ve aynı zamanda Ataşehir'de bir özel eğitim ve rehabilitasyon merkezinde çalışmaktayım.
Nörolojik, pediatrik, geriatrik, romatolojik ve ortopedik rehabilitasyon alanlarında hasta kabul etmekteyim. Seans süresi ve sıklığını detaylı muayene ve değerlendirme sonucunda gerekli görüldüğü şekilde hastam ve ailesi ile birlikte belirlemekteyim. Seanslarımda yaşam kalitesini arttırmak, günlük yaşam aktivitelerine katkı sağlamak, ağrıyı azaltmak ve egzersiz kapasitesini arttırmak önceliklerim arasındadır. Tedavi planını oluştururken hastanın isteklerini ve ihtiyaçlarını ön planda tutarak hasta ve ailesinin katkılarıyla ortak bir hedef izlemekteyim. Gerekli noktalarda gün içerisinde destek için telefon ile destek vermekteyim.
Bugüne kadar edindiğim klinik tecrübelerimle, aldığım eğitimlerle, sorumluluk bilincimle ve iletişim becerilerimle memnun kalacağınız bir hizmet sunacağıma garanti vermekteyim.
Kullandığım Tedavi Yöntemleri:
Manuel Terapi
Elektroterapi
Masaj
Bantlama
Kuru iğneleme
Egzersiz
Sıcak/Soğuk Uygulama

Herkese sağlıklı günler dilerim.

Evde Tedavi 600₺ - 750₺
Nakit

• Manuel Terapi
  • Kinezyolojik Bantlama
  • Kuru İğneleme

ÜNİVERSİTE : MARMARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ FİZYOTERAPİ VE REHABİLİTASYON BÖLÜMÜ

Özel Bizim Çocuk Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi (Ekim 2021- Halen)
İstanbul Atafiz Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi (Haziran 2021 - Eylül 2021)

Dry Needing Kuru İğneleme
Bobath Tedavisi (Nörogelişimsel Tedavi)
Kronik Ağrı Eğitimi
Mobilizasyon ve Manipülasyon Teknikleri
Duyu Bütünleme Eğitimi
Motivation
Professional Life & Image Management
Patient Focused Service
Time Management - Certificate of Riccon Academy

Türkçe
İngilizce - Upper Intermediate(C1)
Almanca - Elementary(A2)

Serpil Ustabaşı#1
28.04.2022 16:43:18Cevap Yaz

Annem yüksek tansiyon nedeniyle beyninde damar tıkanıklığı gelişti. Doktorlar sağ tarafının felç olduğunu söylediğinde hayatımızın bittiğini düşündük. Ancak bu durumun fizik tedaviyle iyileştirilebilir olduğunu öğrendiğimizde çok sevindik. Bir devlet kurumda fizik tedavi almaya başladık ancak verilen tedavi yeterli gelmedi bu yüzden evden de desteklemeye karar verdik. Bu süreçte bir tanıdığımızın vasıtasıyla Berkay beyle tanıştık. Süreci ve neler yapmamız gerektiğini uzun uzun anlattı. Önümüzdeki 6 ayın çok önemli olduğunu ve bu süreçte tüm yapabileceklerimizi yapmamız konusunda bizi uyardı. Kendisinin de destekleriyle annem 3 ay sonra destekli de olsa adım atmaya başladı. Şimdiler de çok daha iyi. Kendi ihtiyaçlarını kendisi görebiliyor.

Yaşar Okumuş#2
27.04.2022 00:24:51Cevap Yaz

Babamın bel fıtığından dolayı ağrıları vardı. Oturup kalkerken kıyafetlerini giyerken çorabını giyerken bile hep acı çekiyordu. Doktoru fizik tedaviye gitmemizi söyledi. O zaman tanıştık Berkay Beyle. Bizimle çok güzel ilgilendi babamı tedavi etti. Babamın acıları dindi. Efendiliği, bilgisi ve profesyonelliği ile hastalık sürecini rahat geçirmemizi sağladı. Kendisinden Allah razı olsun.