Fzt. Şafak Çevik | Özel Fizyoterapist  0850 302 30 29

Fizyoterapist Şafak Çevik, 2016 yılı Dokuz Eylül Üniversitesi Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon  mezunuyum. Çalışma hayatına 1 yıl tıp merkezi tecrübesi ile başlamam bir çok hasta grubunda tecrübe edinmemi sağladı. Ardından 1 yıl askerlik görevimi  Gaziler Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Eğitim ve Araştırma Hastanesinde tamamladım. Şuan İstanbul Pendik’te özel eğitim merkezinde çalışma hayatıma devam etmekteyim.

Evde Tedavi: 150 - 200 TL

Kabul Edilen Ödeme Yöntemleri: Nakit

 Bel Fıtığı
 Boyun Fıtığı
 Diz Protezi
 Donuk Omuz
 El Rehabilitasyonu
 Felç Rehabilitasyonu
 Hacamat
 Kalça Protezi
 Kardiyak Rehabilitasyon
 Kırık Rehabilitasyonu
 Kupa Terapi
 Medikal Masaj
 Menisküs
 MS
 Nörolojik Rehabilitasyon
 Ortopedik Rehabilitasyon
 Pediatrik Rehabilitasyon
 Serebral Palsi (CP) Rehabilitasyonu

ÜNİVERSİTE : DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON YÜKSEKOKULU 2016

LİSE : KAVAKPINAR LİSESİ 2011

ATAFİZ TIP MERKEZİ (TEMMUZ 2016 – AĞUSTOS 2017 )
GAZİLER FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ  (EYLÜL 2017 – TEMMUZ 2018 )

Türkçe
İngilizce

blank

16 comments

1. blank

Çok memnun kaldık. Tedavi boyunca her şeyde önce bizi bilgilendirdi Anlamadığımız yerlerde tekrar tekrar sorularımızı cevapladı. Sabrından dolayı ayrıca teşekkür ediyorum.

2. blank

Temizlik ve hijyen kurallarına çok dikkat etti. Bizi yeterince bilgilendirdi. Her şeyden çok memnun kaldık, olumsuz hiçbir şey yaşamadık. Çok ilerleme kaydettik.

3. blank

Fzt. Şafak Çevik ile Ankara’da gaziler fizik tedavi ve rehabilitasyon hastanesinde tanıştım. Güler yüzü, klinik bilgisi ve hastaya yaklaşım tarzı ile her hastasının memnuniyetle ayrıldığı bir fizyoterapisttir. Layığı ile yaptığı mesleğinde başarılar diliyorum.

4. blank

Covid-19 sürecinden dolayı seansları bıraktık. Genel olarak çok memnun kaldık.

5. blank

Merhabalar,

Babam ‘ın Diz protez ameliyatı sonrası Şafak bey ile evde fizyoterapi hizmeti aldık, kendisinin saygılı, profesyonel tavrı, hasta ve bizlerle olan iletişimi, herşeyden önce vermiş olduğu fizyoterapi hizmeti için babam ve kendi adıma teşekkür ederim. Kolaylıklar dilerim. Evrim.

6. blank

Şafak beyin hastaya yaklaşım tarzı Hasta ile iletişimi adım adım anlatarak hareketleri gerçekleştirmesi ve hastadan çok istekli olması bizi memnun etti. Covid 19 sebebi ile ayrı kaldık hastalık biter bitmez kendisi ile tekrar görüşmek isteriz. Herşey için teşekkürler. Tuğrul

7. blank

Şafak siroz teşhisi koyulan parkinson hastası olup ilaçları azaltılan babama yardımcı oldu. Parkinson hastalığının vermiş olduğu dengesizlik ve katılık durumlarının büyük oranda düzeltti. Kendisi bize bir egzersiz planı verip kendimizin devam etmesini sağladı. Kendisi ile her zaman iletişim halindeyiz. Teşekkürler.

8. blank

Safak Beyle ilk tanistigimizda her hasta ailesi olarak tereddutlerimiz vardi ancak hastaya olan yaklasimi bize verdigi bilgiler bizi o kadar rahatlatti ki. Daha sonra tabi hastamizla olan calismasi ozverisi gercekten bizi cok memnun etti ve sukur hastamiz guzel bir iyilesme gosterdi. Emekleri icin cok tesekkurler

9. blank

Fzt. Şafak Çevik hem oda hem de üniversiteden sınıf arkadaşımdır.Sadece mesleki anlamda değil her alanda işini en iyi şekilde yapmayı düstur edinmiş nitelikli bir fizyoterapisttir.Gönül rahatlığı ile fikir ve tedavi alabilirsiniz. Tez zamanda sağlığınıza kavuşma dileklerimle geçmiş olsun.

10. blank

Şafak bey ile evde fizyoterapi hizmeti aldık, şafak bey çok saygılı bir arkadaş ayrıca işini çok profesyonel yapıyor. anotomi bilgisi çok iyi olduğu için nerelere hangi teknikle nasıl müdahale edeceğini çok iyi biliyor .
    kendisi haftada 3 gün geliyor 10 senedir devam eden kronik ağrılarım %90 oranında azaldı. herkes tavsiye ederim. salih çelebi

11. blank

Safak bey ile evde calismaya devam ediyoruz, kendisi hijyen kurallarina dikkat eden cok kibar ve saygili biri. Hastamizla olan iletisimi, sabri ve gayreti icin kendisine cok tesekkur ediyorum. Umarim ilerleyen gunlerde daha iyi sonuclar gormeye devam edecegiz. Herkese tavsiye ederim.

12. blank

Şafak bey ile tavsiye üzerine tanıştık. Annemin 1 aylık yoğun bakım sonrası yürüyememe düzgün solunum yapamama sıkıntılarını şafak bey sayesinde kısa sürede giderdik. Kendisi yeterli mesleki donanıma sahip olmasının yanısıra ,işini özverili ,güleryüzlü ve sabırla yapmakta. Kendisi ile ilgili belirtebileceğim en önemli konu ise hastaya parasal menfaat gözetmeden aileden biri gibi samimi davranmasıdır. Herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim Şafak beyi.

13. blank

Şafak beyi. Tesadüf internet aracılığıyla buldum. İyiki bulmuşum. Çok memnun kaldık. Hastaya yakın tavrı ayrı bir memnuniyet içerisinde olduk ve kendisi naif ve işinde gerçekten bilen ayrıca eşim ilk seansta tedavisinden oldukça olumlu buldu ve çok rahatlattı. Burdan bir kez daha teşekkür ederim

14. blank

Şafak Bey güler yüzü ilgisi alakası çok güzel çok teşekkür ederim